maandag, oktober 30, 2006

Risty's ranzigheid op maandagochtend (9)


Maandagochtend. Ik zit nog even bij te komen van gisteren.
Voor het eerst in mijn leven ben ik, op uitnodiging, aanwezig geweest
op de anime/manga beurs "Abunai" in Enschede.
Was voor mij wel even een cultuurshock.
Wel een leuke shock, want het manga publiek verschilt
enorm van het strippubliek dat ik ken.
Natuurlijk kan ik hier gaan vertellen wat de verschillen zijn
tussen deze beurs en de stripdagen, maar eigenlijk moet je het zelf
een keer meemaken.
Nog beter, het Stripschap zou er eens over na moeten gaan denken
om volgend jaar de manga/anime een veel prominentere plaats te geven
tijdens de stripdagen.
Het zou de kans kunnen zijn om weer wat jonger publiek naar de beurs te lokken.

"By the way", de "ranzigheid" in de kop heeft alleen betrekking op de cartoon!!

Geen opmerkingen: