donderdag, augustus 31, 2006

Slordige stijl






Of ik nog strips maak?
Niet zo heel veel meer.
De laatste jaren heb ik me vooral gericht op wenskaarten.
Toch waag ik me nog af en toe aan een eigen strip.
Otto Spoof was een probeersel, waarvan ik 5 pagina's
heb gemaakt voor StripNieuws.
Daarna wilde StripNieuws over gaan op strookjes.
Mede daardoor verdween Otto tijdelijk in de ijskast.
Twee jaar geleden probeerde ik "Gaaibaai" onder de nieuwe
titel "Foppe" te reanimeren, maar doordat ik geen zin had
om er een dagstrip van te maken werd plaatsing lastig.
Na een korte periode te zijn geplaatst in een TV magazine werd "Foppe"
vervangen door een strip die meer aansloot bij de TV beleving.
Tenslotte is daar "Flip".
Flip was binnen 3 dagen verkocht aan "Kidsweek Junior" en wordt
nog steeds wekelijks geplaatst.

Geen opmerkingen: